Spotify reklam verme ve sonuçlarını takip etme konusunda bir bilgi eksikliği olduğunu fark ettik ve bu içeriği sizlere hazırlamak istedik. Sosyal medya platformlarının sayısının artması ile beraber bunları kullanan insanların ayrışması da devam ediyor. Kitleler kendilerine benzeyen insanlarla birlikte belirli platformlarda birikiyor.
Peki Spotify bu sosyal medya siteleri arasında nasıl ayrışıyor? Reklam veren olarak bizim burada sormamız gereken en önemli soru budur. Potansiyel müşterilerimiz Spotify kullanıyor mu? Bu sorunun cevabını bulabilmek için kimlerin Spotify kullandığını tahmin edebiliyor olmamız gerekiyor. Türkiye için bu bilgilere ulaşabilmek pek mümkün olmasa da Amerika istatistiklerini görebiliyoruz. Spotify reklam verme sürecine girmeden önce bu soruların cevaplarını netleştirmek bize büyük zaman kazandıracaktır.
Spotify reklam hesabı oluşturmak
Öncelikle Spotify Ads platformunda bir hesap açmanız gerekiyor. Hesabınız yoksa kayıt ol kısmından yeni bir hesap açabilirsiniz. Ancak Spotify reklam verme platformu diğer sosyal medya platformlarından farklı olarak anında üyelik açıp reklam verebileceğiniz bir yer değildir. Hesap açma talebinizin ardından bu incelemeye tabi tutulacaktır.